Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej

Zgadzam się!
Zgadzam się!
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search
Treść Menu ogólne Stopka

W Bankach Spółdzielczych SGB nadszedł czas Młodych Wilków

Wiosną tego roku Banki Spółdzielcze SGB zapewniały klientów firmowych, że są dla nich profesjonalnym i zaufanym partnerem, takim, jakiego się po prostu lubi. Teraz SGB startuje z nową kampanią. Po klientach indywidualnych, wielkiej loterii lokat i przedsiębiorcach przyszedł czas na młodych!

Nowa kampania startuje dzisiaj i potrwa do końca roku. Spot reklamowy będzie można obejrzeć  w telewizji TVN, TVP oraz TVP VOD, TVN Player i Polsat Box Go. Przekazy będą obecne także w internecie. Za produkcję odpowiada agencja reklamowa GPD, a reżyserem jest, tak jak w poprzednich latach, Łukasz Korczak.

W spocie reklamowym widzimy grupę nastolatków – młodych wilków –  w której każdy jest inny, ale łączą ich relacje, o które dbają. Widzimy ich też w różnych codziennych sytuacjach, w których korzystają ze swojego konta w SGB. Płacą telefonem, dostają przelew na telefon BLIK, sprawdzają stan konta w aplikacji, żeby zdecydować ile pieniędzy chcą wydać, płacą w internecie. Narratorem tej historii jest mama, która o tych młodych wilkach opowiada ciepło i z dumą w głosie.

Kampanią dla młodych pokazujemy, że cenimy i lubimy młodych ludzi. Nie udajemy, że jesteśmy tacy sami jak onimłodzi mają swoje sprawy i potrzeby. My, dorośli, wspieramy ich i ich wybory wtedy, kiedy tego potrzebują – zaznacza Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji w SGB-Banku. – To zupełnie nowy przekaz w Grupie SGB, ale jednocześnie kontynuacja tego, o czym konsekwentnie mówimy od 3 lat. O tym, że dobrze jest dbać o siebie nawzajem. Jesteśmy przy tym prawdziwi, jesteśmy bankami, które wspierają lokalne inwestycje i społeczności i działają na zasadzie wzajemności – dodaje.

Dbając o młodych, Banki Spółdzielcze SGB nie zapominają też o… dorosłych wilkach. W październiku br. wystartuje w lokalnych kinach kampania połączona z promocją dla dorosłych, przygotowana we współpracy z Mastercard. Widzowie zobaczą na ekranach spot, a po nim planszę zachęcającą do rejestracji karty w programie Mastercard Bezcenne Chwile i odbioru bonusowych punktów.

 

Informacje dotyczące konta dla #MłodychWilków znajdziesz TUTAJ