Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej

Zgadzam się!
Zgadzam się!
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Kariera - Kaszubski Bank Spółdzielczy

Kariera

Kaszubski Bank Spółdzielczy to instytucja z wartościami. Jesteśmy Bankiem otwartym i przyjaznym. Obdarzamy zaufaniem naszych pracowników, dbamy o ich rozwój i dążenie do realizacji planów, marzeń i własnych ambicji. Zapewniamy stabilną pracę w przyjaznej atmosferze, gdzie każdy pracownik jest doceniony i pełen zawodowej satysfakcji. Kaszubski Bank Spółdzielczy aktualnie prowadzi rekrutację na następujące stanowiska:

DORADCA KLIENTA Oddział w Choczewie

Twoje zadania:

  • bieżąca obsługa klienta w oddziale zgodnie z obowiązującymi standardami
  • sprzedaż i promocja produktów i usług będących w ofercie banku (realizacja określonych planów sprzedażowych)
  • utrzymywanie pozytywnych relacji i współpraca z klientami banku
  • pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad nimi
  • przygotowywanie ofert dla klientów
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku banku

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe
  • doświadczenie w sprzedaży i pracy z klientem (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży bankowej)
  • nastawienie na cel i konsekwencja w działaniu
  • poczucie odpowiedzialności i odporność na stres
  • inicjatywa i gotowość do podejmowania decyzji i wyzwań
  • wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne i interpersonalne oraz zaangażowanie

Co otrzymasz w zamian:

  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
  • wynagrodzenie zawierające część stałą i prowizyjną
  • pracowniczy program emerytalny (PPE) finansowany przez pracodawcę
  • możliwość zdobycia nowych doświadczeń oraz rozwoju kwalifikacji
  • miłą atmosferę w pracy
  • godziny pracy: pn., śr., czw., pt. od 07.15 do 15.15  oraz wtorek w godzinach od 09.15 do 17.15.

W przypadku zainteresowania naszą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji (CV) za pomocą przycisku APLIKUJ lub na adres e-mail: rekrutacja@bank-kaszubski.pl

Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli:” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Kaszubski Bank Spółdzielczy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  (zgodnie z ustawą dnia 10 maja 2018 r.  o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz.1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku   z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

Bank zastrzega sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami.

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych



    Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez Kaszubski Bank Spółdzielczy z siedzibą w Wejherowie przy ul. Puckiej 5, 84-200 Wejherowo, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektyw 95/46/WE (RODO).


    Ponadto wyrażam zgodę:
    na wysyłanie na mój adres poczty elektronicznej korespondencji mailowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. z dnia 27 czerwca 2016 r. - Dz.U. z 2016 r. poz. 1030 z późn. zm.)

    na używanie przez Kaszubski Bank Spółdzielczy do kontaktów ze mną telekomunikacyjnych urządzeń końcowych zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne, w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

    DORADCA KLIENTA Oddział w Wejherowie

    Twoje zadania:

    • bieżąca obsługa klienta w oddziale zgodnie z obowiązującymi standardami
    • sprzedaż i promocja produktów i usług będących w ofercie banku (realizacja określonych planów sprzedażowych)
    • utrzymywanie pozytywnych relacji i współpraca z klientami banku
    • pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad nimi
    • przygotowywanie ofert dla klientów
    • kształtowanie pozytywnego wizerunku banku

    Nasze oczekiwania:

    • wykształcenie średnie lub wyższe
    • doświadczenie w sprzedaży i pracy z klientem (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży bankowej)
    • nastawienie na cel i konsekwencja w działaniu
    • poczucie odpowiedzialności i odporność na stres
    • inicjatywa i gotowość do podejmowania decyzji i wyzwań
    • wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne i interpersonalne oraz zaangażowanie

    Co otrzymasz w zamian:

    • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
    • wynagrodzenie zawierające część stałą i prowizyjną
    • pracowniczy program emerytalny (PPE) finansowany przez pracodawcę
    • możliwość zdobycia nowych doświadczeń oraz rozwoju kwalifikacji
    • miłą atmosferę w pracy i dogodną lokalizację (500 m od SKM)
    • godziny pracy: pn., śr., czw., pt. od 07.15 do 15.15  oraz wtorek w godzinach od 09.15 do 17.15.

    W przypadku zainteresowania naszą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji (CV) za pomocą przycisku APLIKUJ lub na adres e-mail: rekrutacja@bank-kaszubski.pl

    Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli:” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Kaszubski Bank Spółdzielczy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  (zgodnie z ustawą dnia 10 maja 2018 r.  o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku   z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

    Bank zastrzega sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami.

    Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych



      Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez Kaszubski Bank Spółdzielczy z siedzibą w Wejherowie przy ul. Puckiej 5, 84-200 Wejherowo, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektyw 95/46/WE (RODO).


      Ponadto wyrażam zgodę:
      na wysyłanie na mój adres poczty elektronicznej korespondencji mailowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. z dnia 27 czerwca 2016 r. - Dz.U. z 2016 r. poz. 1030 z późn. zm.)

      na używanie przez Kaszubski Bank Spółdzielczy do kontaktów ze mną telekomunikacyjnych urządzeń końcowych zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne, w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

      DORADCA KLIENTA Oddział w Łęczycach

      Twoje zadania:

      • bieżąca obsługa klienta w oddziale zgodnie z obowiązującymi standardami
      • sprzedaż i promocja produktów i usług będących w ofercie banku (realizacja określonych planów sprzedażowych)
      • utrzymywanie pozytywnych relacji i współpraca z klientami banku
      • pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad nimi
      • przygotowywanie ofert dla klientów
      • kształtowanie pozytywnego wizerunku banku

      Nasze oczekiwania:

      • wykształcenie średnie lub wyższe
      • doświadczenie w sprzedaży i pracy z klientem (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży bankowej)
      • nastawienie na cel i konsekwencja w działaniu
      • poczucie odpowiedzialności i odporność na stres
      • inicjatywa i gotowość do podejmowania decyzji i wyzwań
      • wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne i interpersonalne oraz zaangażowanie

      Co otrzymasz w zamian:

      • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
      • wynagrodzenie zawierające część stałą i prowizyjną
      • pracowniczy program emerytalny (PPE) finansowany przez pracodawcę
      • możliwość zdobycia nowych doświadczeń oraz rozwoju kwalifikacji
      • miłą atmosferę w pracy
      • godziny pracy: wt., śr., czw., pt. od 07.15 do 15.15  oraz poniedziałek w godzinach  od 09.15 do 17.15.

      W przypadku zainteresowania naszą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji (CV) za pomocą przycisku APLIKUJ lub na adres e-mail: rekrutacja@bank-kaszubski.pl

      Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli:” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Kaszubski Bank Spółdzielczy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  (zgodnie z ustawą dnia 10 maja 2018 r.  o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku   z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

      Bank zastrzega sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami.

      Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych



        Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez Kaszubski Bank Spółdzielczy z siedzibą w Wejherowie przy ul. Puckiej 5, 84-200 Wejherowo, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektyw 95/46/WE (RODO).


        Ponadto wyrażam zgodę:
        na wysyłanie na mój adres poczty elektronicznej korespondencji mailowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. z dnia 27 czerwca 2016 r. - Dz.U. z 2016 r. poz. 1030 z późn. zm.)

        na używanie przez Kaszubski Bank Spółdzielczy do kontaktów ze mną telekomunikacyjnych urządzeń końcowych zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne, w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość