Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej

Zgadzam się!
Zgadzam się!
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Stanowisko banków w związku z reaktywacją wytycznych EBA – jednolite zasady oferowania dalszych narzędzi pomocowych dla klientów sektora bankowego - Kaszubski Bank Spółdzielczy

Stanowisko banków w związku z reaktywacją wytycznych EBA – jednolite zasady oferowania dalszych narzędzi pomocowych dla klientów sektora bankowego

Utrzymująca się pandemia koronawirusa dotyka nie tylko Polskę, ale większość krajów europejskich. Europejski Urząd ds. Nadzoru Bankowego (EBA) reaktywował wytyczne dotyczące pomocy dla klientów przy spłacie kredytów. Ich celem jest ujednolicenie zasad oferowania kolejnych narzędzi pomocowych dla klientów całego sektora bankowego, także w Polsce.

Stanowisko banków polskich wypracowane w tej sprawie pod patronatem Związku Banków Polskich, tj. moratorium pozaustawowe, prezentujemy TUTAJ.

Obejmuje ono dalsze narzędzia pomocowe udzielane od 18 stycznia 2021 r. do 31 marca 2021 r. Z działań pomocowych będą mogli skorzystać wszyscy kredytobiorcy – także klienci SGB-Banku SA obraz Banków Spółdzielczych SGB, którzy spełnią kryteria określone w stanowisku i złożą wniosek do 15 marca 2021 r., tak, aby bank mógł go rozpatrzyć do 31 marca 2021 r.

Klienci Kaszubskiego Banku Spółdzielczego wnioski mogą składać w oddziałach Banku lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (adresy e-mail placówek dostępne są w zakładce KONTAKT DO PLACÓWEK).

 

Do pobrania:

Wniosek o odroczenie płatności

 

 

Beneficjenci subwencji finansowej PFR Tarcza 1.0

Przypominamy, iż Klienci którzy otrzymali ostateczną decyzję z PFR odnośnie umorzenia subwencji (nie dotyczy umorzeń całkowitych), mają obowiązek zapewnienia środków na spłatę raty kapitałowej na rachunek i w terminie wskazanym w harmonogramie spłat dostępnym w Internet Banking.