Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej

Zgadzam się!
Zgadzam się!
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Bankofon - Kaszubski Bank Spółdzielczy

Bankofon: telefoniczny serwis informacyjny pozwalający na samodzielne uzyskanie informacji o swoim koncie bez konieczności wizyty w Banku

Bezpłatnie, 24 godziny na dobę

Korzystanie z BANKOFONU to czynność bardzo prosta. Dla uproszczenia i wygody wprowadzono skrócone numery identyfikujące rachunki Klienta. Listę rachunków wraz z hasłem dostępu Klient otrzymuje razem z hasłem dostępu do usługi BANKOFON

Aby uzyskać informację o stanie swojego rachunku (saldo i dostępne środki) Klient powinien: 
1. Posiadać telefon z wybieraniem tonowym, 
2. Zadzwonić na numer, pod którym funkcjonuje BANKOFON (58) 672 13 58,
3. Podać swój numer użytkownika i potwierdzić znakiem #
4. Podać swoje hasło i potwierdzić znakiem #
5. Wybrać opcję: informacja o saldach (klawisz 1 i znak  #)
6. Podać skrócony numer rachunku (1,2,3 itd.) i potwierdzić znakiem #