Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej

Zgadzam się!
Zgadzam się!
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Koronawirus - informacje - Kaszubski Bank Spółdzielczy

Koronawirus – informacje

Szanowni Klienci,

w związku  z zachowaniem środków ostrożności przed rozprzestrzenianiem się koronawirusa, informujemy, że

od dnia 26 października 2020 r. do odwołania

placówki Kaszubskiego Banku Spółdzielczego czynne są w godzinach:

 

Oddział w Wejherowie, Bolszewie, Gniewinie, Choczewie, Redzie, Stężycy

poniedziałek, środa, czwartek, piątek – 8:00 do 15:00

wtorek – 10:00 do 17:00

 

Oddział w Łęczycach

poniedziałek – 10:00 do 17:00

wtorek – piątek – 8:00 do 15:00

 

POK w Strzebielinie

poniedziałek, środa, czwartek, piątek – 8:00 do 15:30

wtorek – 10:00 do 17:00

 

POK w Wejherowie (w Starostwie Powiatowym)

poniedziałek – piątek – 8:00 do 15:30

 

 

od dnia 19 października 2020 r. do odwołania

obowiązuje limit liczby klientów przebywających jednocześnie w placówce.

W oddziałach: Bolszewo, Choczewo, Gniewino, Stężyca, Wejherowo maksymalna liczba klientów = 5 osób.

W oddziałach: Łęczyce i Reda oraz w POK w Strzebielinie maksymalna liczba klientów = 2 osoby.

  ___________________________________________________________________________________________________________________

KOMUNIKAT DLA KLIENTÓW W ZWIĄZKU Z KORONAWIRUSEM

Czasowe zmiany procesów związanych z obsługą Klientów! (produkty depozytowe i kredytowe, odroczenie płatności)

Pomoc dla firm – Tarcza Antykryzysowa (złóż wniosek o dofinansowanie)

Tarcza Antykryzysowa – przewodnik dla Przedsiębiorców

Tarcza Finansowa PFR – bezpłatne szkolenie online

„Tarcza antykryzysowa dla biznesu” – startuje cykl edukacyjnych wideokonferencji dla przedsiębiorców

Informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji

Jednolite zasady oferowania narzędzi pomocowych dla klientów sektora bankowego

Tarcza 4.0

Kredyt obrotowy z dopłatą do oprocentowania

Korona-oszuści NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ!

“Bezpieczeństwo danych w sieci i ochrona przed wyłudzeniami” – wywiad z Wiceprezesem Zarządu BIK

___________________________________________________________________________________________________________________

  KONTAKT Z BANKIEM

___________________________________________________________________________________________________________________